فکر انقلابی

دل نوشته های یک طلبه ساده

فکر انقلابی

دل نوشته های یک طلبه ساده

برات بمیره مادر...

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ق.ظ

بلند مرتبه شاهی زصدر زین افتاد...

اگر غلط نکنم عرش بر زمین افتاد...



با سلام خدمت دوستان... عزاداری هاتون قبول...بعد از ده روز گفتم اولین پستم رو از قتلگاه شروع کنم...خیلی برام دعا کنید...


سلطان عشق دریاب ما را...

یاحسین

  • محسن رنجبر

نظرات  (۲۵)

  • معراج شهداء
  • سلام علیکم؛
    خداقوت
    بامطلب جدیدی بروزیم ومنتظرنگاه پرمهرشما
    التماس دعی فرج
    یاعلی ع
  • مَــﮧســــا♥
  • دیکته زندگیمان پر از غلط است

    ولی نگران نباش

    خودش گفته قبل از نمره دادن...

    اگر پشیمان شوی

    غلطهایت را پاک میکنم.!
    شاه گفتا کربلا امروز میدان من است...

    ایشالا شب جمعه کربلا نصیبتون

    یا علی
    پاسخ:
    همچنین...
    یاعلی
  • برای دوست...
  • سلام.ممنون مطالب زیبایی بودن.
    به روزم.یازهرا(س)
  • محمدرضا یک دانشجو...
  • سلام
    عکس زیبایی است
    فدای امام حسین علیه السلام
    و
    حضرت عباس شم
    انشا الله
    حسینی زندگی کنیم

    پاسخ:
    سلام...
    ممنونم از حضورتون...
    یاعلی
    مردم اغلب بی‌انصاف، بی‌منطق و خودمحورند؛ ولی آنان را ببخش!
    اگر مهربان باشی، تو را به داشتن انگیزه‌‌های پنهان متهم می‌کنند؛ ولی مهربان باش!
    اگر درست‌کار باشی فریبت می‌دهند؛ ولی درست‌کار باش!
    اگر به شادمانی دست یابی، حسادت می‌کنند؛ ولی شادمان باش!

    ممنونم قبول حق باشه محتاج دعا هستم...
  • نیلوفر آبی
  • سلام
    با پستی دیگر بروزم
    منتظر نظرات و حضورتان هستم
  • دلتنگ کربلا
  • بین طوفان گنه غرق شدم کاری کن
    ای که کشتی نجاتی لک لبیک حسین(ع)
    صلی الله علیک یا اباعبدالله....
    التماس دعا تا برسیم به کربلا



    فریاد بزن که کربلا ماتم نیست

    میراث حسین، درد و داغ و غم نیست

    جان مایه ی نهضت حسینی اینست:

    "هر کس که به ظلم تن دهد، آدم نیست"

  • نیلوفر آبی
  • سلام
    ممنون از شما
    ان شا الله امام حسین (ع) همه مارو شفاعت کنند

  • عقده دار کربلا
  • توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند!
    مقدس ها استخاره کردند،استخاره هاشون بد اومد!!!
    ((مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی))
    یا زینب (س) مدد
    سلاااااااااااااااام رسیدن بخیر...
    عزاداریهاتون قبول حق...
    ای کاش مارو در دعاهاتون فراموش نکرده باشین...
    روزهاتون پر از لبخند خدا...:)
  • قلمداد ظهور
  •    من اینبار می خواهم زودتر(روضــــــــــــــــــــه) را شروع کنم.
    عزادرای قیول ...


    دعا بفرمایید....


    یا حسین
    ما از حسین قول شفاعت گرفته ایم
    با یاحسین از همه سبقت گرفته ایم
    روز الست هر که به چیزی رسید و ما
    عشق حسین را به امانت گرفته ایم
    یک چله در بزم عزا گریه کرده ایم
    در اربعین قول زیارت گرفته ایم

    اللهم الرزقنا ضریح شش گوشه
  • دلتنگ کربلا
  • دلـــــــــم لـــک زده اســـت

    بــــرای یـــک ثانیـــه ســــرگذاشـــتن روی…

    ضــــریحـــــت

    الهم الرزقنا زیارت الحسین


    واااااااااااااااااااااااای ارباب[گریه]

    سلام

    رسیدن بخیر..

    عزاداری هاتون قبول...

    مارو هم دعا کنید..

    سالار زینب ارباب...

    کربلا میخوام دریاب...

    پایین پا وسرداب...

    حسیـــــــــــــن...



    ..........السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

    با سلام و احترام

    وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

    وصال بی قرار شان کرده

    لطفا خاطره شعر و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
    در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش.....
    قیامت بی حسین غوغا ندارد
    شفاعت بی حسین معنا ندارد
    حسینی باش که در محشر نگویند
    چرا پرونده ات امضاء ندارد
  • تاهمیشه آفتاب
  • ُسلام ، عزاداریهاتون قبول ، اجرتون با ارباب ، حاجت روا باشید.



    +التماس دعا
  • عشق من رهبرم
  • ی فروغ عشق های منجلی
    عشق من، مولای من، سید علی...

    رهبرم.. عکس تورا بالای سرم نصب نمودم
    یعنی که سر من به فدای قدم تو.. 

    س


  • الهی به امیدتو
  • با سلام و احترام..
    رسیدنتون بخیر..انشالله عراداری هاتون قبول باشه..

    برمن لباس نوکری ام را کفن کنید...نوکر بهشت هم برود باز نوکر است..
    صل الله علی الباکین علی الحسین..

    یامهدی..!
  • مسیحای سبحان
  • سلام
    خوبین؟
    ممنون از دعوتتون
    اگه اجازه بدین می خواستم یه جواب به کــربــ بلایی محـــــبــــــــ عرض کنم:
    ببینید برادر من نطفه ی عاشورا و کشتن حسین عـ خیلی پیش تر از اون یعنی روز فتح مکه و یا حتی زمان علنی شدن دعوت پیامبر اکرم (صـ) بنیان گذاشته شد...
    و کم کم تحرکاتی رو شروع کردن تا رسید به واقعه ی غدیر و بعدش سقیفه...
    و بعد از اون این تحرکات دامنه دار تر و علنی تر شد تا جایی که امام علی عـ مجبور به قبول حکمیت و امام حسن عـ وادار به صلح شد..
    تحرکاتی که حتی شیعیان خاص حضرات رو به جز جمع اندک رو هم حتی از اطراف ایمه پراکند... تا رسید به امام حسین عـ و جمعی منتظر، آن بر سر امامشان آوردند که نفرین ابدی و ازلی پشت سرشان است...
    کینه ی غدیر و پیمان سقیفه همه جزیی از تحرکات موذیانه ی آل ابوسفیان بود نه همه اش...
    بر سر شیعه آن آوردند که مجبور به تقیه شدند و یا بدتر از آن امام و مراد کشی کردند...
    البته ببخشین که من این همه حرف زدم اما سخن بسیار است و توان اندک....
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتــــــــــــــــــ
    عزداریتون قبولــــــــــ
    منتظران واقعی بدانند که...
    حسین علیه السلام را منتظرانش نکشتند!
    حسین علیه السلام کشته ی پیمان سقیفه بود!!
    حسین علیه السلام کشته ی پیمان شکنی غدیر بود!!!
    التماس دعا
    یازهراکربــــــــ بلا ان شاء الله
    سلام ممنون از دعوتتون
    محتاجیم به دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی