فکر انقلابی

دل نوشته های یک طلبه ساده

فکر انقلابی

دل نوشته های یک طلبه ساده

یا ساقی العطاشا...

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ

ای مشک تو لا اقل وفا داری کن...
من دست ندارم تو مرا یاری کن...
من وعده آب تو به اصغر دادم...
تو نیز بیا و آبرو داری کن...


دل هوای ماه منیر ارباب...آقا قمر بنی هاشم رو کرده...بین شهدای کربلا بعدا ز ارباب بنده حقیر علاقه خاصی به آقا قمر بنی هاشم دارم و کرامات زیادی رو هم در زندگیم از این ماه کرامت دیدم...
هدیه من به شما همین حکایت سوزناک:
یک سال در ایام محرم به آیت الله بهاءالدینی وعده داده شده بود که تمام واقعه روز عاشورا برایشان مکاشفه شود...
روز عاشورا فرا رسید و مرحوم بهاءالدینی بعداز نماز صبح توسلی کردند و به کنجی خیره ماندند...
خوانواده ایشان نقل میکنند که هرچه به ظهر نزدیکتر میشد چهره ایشان نگران تر میشد...تا اینکه موقع نماز ظهر بلند شدند و نماز خواندند و دوباره به همان نقطه خیره شدند...
بعد از نماز هر بار که سر میزدند به ایشان چهره ایشان ملتهب تر و اشک هایشان بیشتر سرازیر بود و گاهی صدایشان کمی زیاد و گاهی کم میشد...
تا آنجا که نعره ای کشیدند و از هوش رفتند...
به اتاق ایشان سراسیمه رفتیم و سعی در به هوش آوردن ایشان داشتیم و هر بار که به هوش  می آمدند گریه میکردند و نعره میزدند و دوباره از هوش میرفتند واین قضیه 5 بار اتفاق افتاد...
شب هنگام بعد از نماز ناله ایشان قطع شد ولی باکسی حرف نمیزدند...
یکی از نزدیکان به ایشان نزدیک شدند و به سختی از ایشان سوال کردند که کدام صحنه کربلا اینگونه شما را برآشفت؟؟؟
دربین بغض و گریه فرمودند:

چشمان عباس وقتی که تیر به مشکش خورد

یا ابو فاضل دخیلک...

التماس دعا...

یاعلی

  • محسن رنجبر

نظرات  (۶۵)

سلام خسته نباشید وبتون عالیه بما هم سربزنید
  • قلب های ابی منتظر
  • سلام

    بی انتها ترین جاده دنیا،جاده معرفت است و کمتر کسی قادر به پیمودن آن است.آهای تو که آخر جاده ای سلام![گل][گل]

    پیراهن سیاه ز تن دور می کنیم

    آن را ذخیره کفن و گور می کنیم

    اجر دو ماه گریه بر غربت حسین

    تقدیم مادرش از ره دور می کنیم

    عزاداریتان قبول ،ربیع مبارک

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    خداقوتــ
    ایامـــــ تسلیتـــ
    همه گفتند محال است
    دل خوشم من به محالات رضا(علیه السلام)
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    آپمـــ
    التماس دعا
    یازهراکربــ بلا ان شاء الله
  • الهی به امید تو..
  • بسم رب الحسین..

    باسلام و احترام. اکنون که به لطف خداوند، توفیق تشرف به کربلای معلی روزیم شد، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای شما، از محضرتان طلب حلالیت می نمایم. آرزو می کنم در این آخرین روزهای ماه صفر، حسین علیه السلام خریدار اشکهایتان، پیامبر مشکل گشای غمهایتان، غریب مدینه شفاعت خواهتان، خورشید طوس ضامن دعاهایتان و مهدی فاطمه سایبان دلتان باشد.

    یا مهدی..!
  • مسیحای سبحان

  • رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و آفتاب هشتم امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تسلیت باد
    .
    .
    .
    مدینه شد ز داغ مصطفى بیت الحزن امشب
    فضاى عالم هستى بود غرق محن امشب
    مکن اى آسمان روشن چراغ ماه را کز کین
    چراغ لاله شد خاموش در صحن چمن امشب
    سلامی به سنگینی غم زهرا(ُس)...
    عزادار هاتون قبول...
    ناله هاتون مرهم درد امام عصر....


    منم مثل همیشه صفخه سیاه کردم...
    خواستید تشریف بیارید و به هر نوعی غمتونو ابراز کنید.........یازهراس
  • مَــﮧســــا♥
  • پیامبر (ص ) :رکعتان مقتصدتان فی تفکر خیر من قیام لیلة والقلب لاه
    دو رکعت نماز همراه با تفکر و حضور قلب ارزشمندتر از یک شب زنده داری با دل سرگردان و بدون توجه است .
    ( میزان الحکمه ، ج 5، ص .390 بحار الانوار، ج ,74 ص .82 مکارم الاخلاق ، ص 465 )

    سلام. با موضوع فواید پزشکی نماز بروزم و منتظرتون[گل]

    گلهای حسین زتشنگی پژمردند

    ای خاک تمام کربلا برسرآب

  • حسین ولیخانی
  • سلام
     اربعین عزای سیّدالشّهداء اباعبدالله الحسین(ع) را اوّل به امام زمانمان و سپس به شما شیعه ی آن حضرت تسلیت عرض مینمایم.

    باذکر صلواتی تشریف بیاورید و اگر دلتان شکست حقیر را نیز دعای خیر نمایید که محتاج دعای خوبانم.

    یاحسین(ع)

  • مَــﮧســــا♥
  • بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن / جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن
    شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن / جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین . . .

    التماس دعای فرج
  • مسیحای سبحان
  • سلام حاجی
    نیستین
    خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟
    یلدای حسینی عـ شما مبارک
    با دو تا پست آپم و منتظر قدوم پر از مهر شما و کامنت دلگرم کنندتون...
    در پناه مولا عـ
    یک گوشه میرویم و فقط گریه میکنیم
    حالا که کربلای تو روزی ما نشد
    با دلنوشته ای به روزم.....
    التماس دعا
    تا برسیم به کربلا[ناراحت]
    السلام علیک یا قمر منیر بنی هاشم یا عباس ع
    سلام وب لاگ خوبی دارید.
    لطفا با ما تبادل لینک داشته باشید 
    خیلی ممنون.
    یاعلی...
    سلام.به روزم
    مهر تو در دوجهان بهر سفر مارا بس


    بحر اَلطاف تو از هفت گهر  مارا بس


    دیدن گل به دو چشم دگران ارزانی


    زین دو نرگس به غمت ژاله ی تر مارا بس


    عالمی ریزه خور مائده ی خوان تواَند


    از سر سفره ی تو خون جگر مارا بس


    معدن هرچه طلا پیشکش زرخواهان


    صورتی چون زر از این غصّه دگر مارا بس


    آتش داغ تو سوزانده دل عالم را


    شعله ای زان همه سوزنده شرر مارا بس


    آب بی یاد لبت باد حرام ای ساقی


    سوختن بر عطشت شام و سحر مارا بس


    در هیاهوی قیامت که همه مضطربند


    نظر مرحمتی زان دو بصر مارا بس


    سلام

    باذکر صلواتی دعوتید.

    یاعلی(ع)



  • عقده دار کربلا
  • سلام.
    بهم سر بزنید حالم خرابه،دلم پره،...

    فقط یا زینب(س)مدد
    هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشگر بود / پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشگر است، با خبر باشید ای چشم انتظاران ظهور / بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است .... الهم عجل لولیک الفرج ......
    ***
    سلام علیکم همسنگر، ممنون بابت لینک، اگر براتون امکان داره به اسم جزیره مجنون لینک کنید.متشکر، التماس دعای فراوان، یا جوادالأئمه
    یک شب دلم بهانه کرب و بلا گرفت
    قلبم شکست و دور و برش را خدا گرفت
    پس پا شدم به نیت روضه که ناگهان
    دیدم بهشت آمد و دست مرا گرفت
    ای زائری که می روی آهسته تر برو
    شوق غم حسین مرا هم فرا گرفت
  • مَــﮧســــا♥
  • چاره ی دیگری نبود...

    باید تو در خون خودت دست و پا میزدی

    تا ما در نادانی هایمان دست و پا نزنیم...
  • مسیحای سبحان
  • سلام
    خوبین؟
    میلاد امام موسی کاظم عـ مبارک
    با آخرین پست از سری برداشتی حسینی عـ از آیات سوره ی هود آپم و منتظر تشریف فرمایی و نظرات سازندتون...
    ممنون از حضورتون
    دلم لک زده است برای یک ثانیه سر گذاشتن روی ضریحت ارباب جانم

    حرم رفتین دعا فرمایید
  • الهی به امیدتو
  • آیت الله بهجت :
    نمی دانم دعا کنم بمیرم و از فتنه های آخرالزمان در امان باشم
    یا دعا کنم زنده بمانم و ظهور را ببینم ؟!
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    یا مهدی..!

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامــــ خداقوتــــــــ
    شاید آرام تــر می شدم
    فقــط و فقـــط…
    اگر
    میدانستی
    حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
    نوشته نشده اند !!!

    "بروزمـــــــــ "
    التماس دعا
    یازهراکربـــــــ بلا ان شاء الله
  • عقده دار کربلا
  • غصه ی معجر من را نخوری بابا جان/چادرم سوخته اما به سرم هست هنوز...

    شهادت بی بی سه ساله تسلیت.
    شادی خانم جان رقیه(س)صلوات.
    یا زینب (س)مدد
    سلام ممنون از بازدیدتون
    ببخشید دیر شد اینترنتم چند روز قطع بود
    مطلب زیبایی است به من سر بزنید به روزم
    موفق باشید یا علی.
  • مسیحای سبحان
  • سلام خوبین
    دوست عزیز
    با پست جدیدی که دلیل حیرتمه به روزم و منتظر شما
    بیایین و نظرتونو هدیه بدین...
  • مسیحای سبحان

  • میلاد بزرگ عالِم عالَم امکان، حضرت امام محمد بن علی (عـ)، امام محمد باقر (عـ) بر همه ی دلباختگان اون حضرت خجسته و همایون باد...

    دلم هوایی شده و گرفته باز بهونه بهونه... دوباره یاد کربلا کرده منو دیوونه .... تا که بگی اسم تو هم تو زوارات نوشتن....  آقا جون آواره روضه هاتم آقا خونه به خونه... از کوثر ارادتت آقا یه توشه میخام ، آقا یه توشه میخام ثارالله، من حور و جنت   نمی خام ، من یه شش گوشه میخام ، من یه شش گوشه میخام. حسین ، حسین، حسین....

    ***

    سلام علیکم . عزاداری شما هم مقبول درگاه حق ان شاأله. نظر لطفتونه، شما هم خیلی وب خوبی دارین مطالب و موضوعاتی که بکار بردین بسیار ارزشمند و جالبه ،استفاده کردیم، اجرکم عندالله ، ممنونم ک به وبتون  بنده رو دعوت کردین ، خوشحال شدم ، با افتخار لینکم شدین برادر، به لطف خدا و اهل بیت(ع) و عنایت شهدا راهیه کربلام ، برام دعا کنید ک با معرفت اربابو زیارت کنم. دعاگوتون هستم حرم ارباب...

     موفق و موئید باشید، یا جوادالأئمه.

  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • محشربود
    like
  • قلمداد ظهور
  • دوربرگردان را به سمت عقلت نچرخان؛ راه را ادامه بده...! الان برای برگشتن زود است. از خاطراتم مینویسم، میخوانم، مینشینم، تکـــــــــــــــــرار میکنم. شخصیت من هیچگاه هویتـــــــــــ من نیست...!
  • مَــﮧســــا♥
  • سلام دوست عزیز. مرسی از حضورتون توی وبلاگم.ممنون نظر لطفتونه.
    ببخشید من دیر اومدم. باید بگم واقعا دستتون درد نکنه وب عالیی دارین عاشقش شدم.انشاالله موفق باشید.من با اجازه لینکتون کردم.

    التماس دعا
    باید خداروشکر کنم
    خداروشکر که تنفر جایی در قلب من نداره
    خداروشکر که سالمم
    خداروشکر که مادرو پدر دارم
    خداروشکر که عاشق خدا و مهربونیشم
    و یه عالمه خداروشکر دیگه که هممون خیلی وقتا یادمون میره
    بخاطرش خداروشکر کنیم
    خدای قشنگمممممم شکرت...
    ارباب
    دستی که بین عرش نوشته تو را امیر
    من را نوشته است پریشان کربلا

    اللهم الرزقنا زیارة الحسین فی الدنیا و الاخرة
  • قلب های ابی منتظر
  • سلام

    خداوند معشوق نیست,او خود "عشق" است...
    کدامین معشوق می تواند بگوید:
    صدبار اگر توبه شکستی باز ای ؟؟؟ 

    سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی گرامیباد.[گل][گل]
    وقتی که بی دست شدی
    زینب دست به سر گذاشت
    حسین دست به کمر
    .
    .
    .
    بی دست کربلا دستم برا بگیر

    چشمم از آب پر و مشک من از آب تهى است
    جگرم غرقه به خون و تنم از تاب تهى است
    به روى اسب قیامم به روى خاک سجود
    این نماز ره عشق است، زآداب تهى است
    جان من مى‏برد آبى که از این مشک چکد
    کشتى‏ام غرقه در آبى که ز گرداب تهى است
    هرچه بخت من سرگشته به خواب است، حسین!
    دیده اصغر لب تشنه‏ات از خواب تهى است
    دست و مشک و علمم لازمه هر سقاست
    دست عباس تو از این همه اسباب تهى است
    مشک هم اشک به بى‏دستى من مى‏ریزد
    بى‏سبب نیست اگر مشک من از آب تهى است

    سلام دوست بزرگوار وبلاگتون خیلی زیبا وپر محتوا است من لینکتون کردم

    پاسخ:
    سلام برادر...
    خیلی ممنون...
    شما هم لینک شدید
  • معراج شهداء
  • ای مهربان، ای بخشاینده، ای خطا پوش، چه زیباست خدایی ات! چه دل نشین است حضورت ! و چه بلند است مقامت!

  • معراج شهداء
  • سلام علیکم؛
    ممنون ازحضورولطف شما.
    وبلاگ شماهم باافتخارمضاعف لینک شد...
    التماس دعای فرج
    یاحق

    الهی! در دلِ دوستان تو نور عنایت پیداست

    و جان ها در آرزوی وصال تو حیران و شیداست

    چون تو مولا که راست؟ و چون تو دوست کجاست؟

  • دلتنگ کربلا
  • [گریه]
    بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
    بر جان و دل صبور مهدی صلوات
    تا امر فرج شود مهیا بفرست
    بهر فرج و ظهور مهدی صلوات


    سلام وبلاگتون عالیه
    به ما هم سری بزن
    اگر تمایل داشتید خوشحال میشم لینک بشیم
    منتظرتونم

    پاسخ:
    سلام...
    خیلی ممنون. نظر لطفتونه..
    باافتخار لینک شدید

  • خادم مادر
  • سلام علیکم.خوش امدید.
    شماهم لینک شدید.
    درپناه خدا
    التماس دعای فرج
    یازهرا.س.
    خیلی جالب بود.ممنون
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون

    صل الله علیک یا قمربنی هاشم

    سلام خسته نباشید وعزاداری هاتون قبول..

    خیلی عالی بود خوش بحالشون  لیاقت میخوادا....

    اللهـــــــــــم الـــــــــــــــرزقنا..

    موفق باشید

    التـــــــمآس دعــــــــــــــا

    پاسخ:
    سلام...
    از شما هم قبول باشه...
    محتاجیم..
    یاعلی
  • فاطمه باصری

  •  

    خدایا

    کمک کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم

    کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم
  • فاطمه باصری
  • سلام

     خدایا دل مرا آنقدر صاف بگردان

    تا قبل از پایین آمدن دستم دعایم مستجاب گردد
    سلام
    ممنون از دعوتتون
    بسیار تاثیرگذار بود...

    ابد والله ما ننسی حسینا
    دخیلک یا ابوفاضل اغثنا...

    کربلایی باشین
    یا علی
    پاسخ:
    سلام ممنونم از حضورتون..
    خداروشکر..
    همچنین..
    یاعلی
  • خادم مادر
  • سلام علیکم.وقت بخیر.
    الحمدالله وبلاگ جالبی دارید.ان شاءالله موفق باشید.
    اگرکه با تبادل لینک موافق هستید خبر دهید.
    النماس دعای فرج
    یازهرا(س)
    پاسخ:
    سلام..
    ممنونم نظر لطفتونه...
    با افتخار لینک شدید
  • برای دوست...
  • سلام.خیلی لذت بردم.ممنون.
    عموی جان تشنه ایم تشنه ی عاشقی های تو
    جانم فدایت ارباب
    یازهرا(س)
    پاسخ:
    سلام...
    خداروشکر...
    موفق باشین
  • عشق من رهبرم
  • آگهی پذیرش دانشجوی فعال: دانشگاه انتظار بعد از 1400 سال همچنان دانشجو می پذیرد....

    این دانشگاه در تمام شبانه روز از متقاضیان آزمون بعمل می آورد.

    مدارک: قلبی آکنده از یاد خدا ، نماز اول وقت ، ترک محرمات و انجام واجبات و استمرار آن ،پیروی از معصومین و توسل به آنها ، ولایت مداری ، برگه تسویه حساب حق الناس و ...
    ***  امید که جزء 313 فارغ التحصیلی باشیم ...
  • الهی به امیدتو
  • باسلام و احترام..
    خیلی مطلب دلچسبی بود..خدا خیرتون بده..
    بنده هم شیفته ی اربابمون آقا قمر بنی هاشمم.. واز بین تمام نوحه ها و مداحی ها، نوحه ای که از همه بیشتر دلمو میلرزونه و حالمو عوض میکنه نوحه ی قدیمی خوان هاست برای ارباب : سقای دشت کربلا ابلفضل ابلفضل............


    یا مهدی..!
    پاسخ:
    سلام بزرگوار...
    ممنون از حضور گرمتون...
    در پناه حضرت باشین
    یاعلی
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامــ خداقوتــــــ
    عزاداریتون قبولـــــ
    مشک بر دوش هوای دل دریا دارد
    پسر سوم زهرا چه تماشا دارد
    تند باد است که می چرخد و جانکاه بود
    اشهد ان علیاً ولی الله بود
    چشمها مات علی باز به خیبر رفته
    این جوان کیست که اینقدر به حیدر رفته
    گره ای زد به دو ابرو و نفس بند آمد
    قلعه و خیبر و در را همه را کند آورد
    لحظه ی سخت نبرد است گل لبخندش
    نام زهرا و علی نقش به بازو بندش
    رقص تیغش چه عجیب است هنر می خواهد
    دیدن حضرت عباس جگر می خواهد
    هو هوی تیغه ی او وه چه شتابی دارد
    پس هر ضربه به جا ردّ شهابی دارد
    بعد هر ضربه ی او تازه همه می فهمند
    که دو نیمند و یا اینکه به مویی بندند
    لرزه می افکند آن دم که قدم می کوبد
    سر زینب به سلامت که علم می کوبد
    پای او ریخته هر کس که سری داشته است
    چه خیالیست حرم را علم افراشته است
    باز می اید و مشکش پر آبست هنوز
    وقت لالایی آرام رباب است هنوز
    آه از آن روز که می دید که لبها خشک است
    مشک های حرمش بین دو دریا خشک است
    رفت یک بار دگر شاد کند دلها را
    تا به خیمه بکشاند یقه ی دریا را
    دختری گفت فرات از لب او می آید
    دلتان قرص بخوابید عمو می آید
    ولی ای وای نیامد نفس گلها حیف
    چقدر منتظرش بود رباب اما حیف
    به کمین چند هزاری دل نخلستانند
    شیر می آید و از ترس همه پنهانند
    دست را بس که کریم است همانجا بخشید
    حاجت هر چه که تیر است به یکجا بخشید
    تیر از چار طرف خورده ولی جان دارد
    پدر مشک ببین مشک به دندان دارد
    گرچه هر تیر خودش را به تن او جا کرد
    باز هم حرمله اینجا گره اش را وا کرد
    یازهراکربــــ بلا ان شاء الله
    سلام.واقعا زیبا بود وبس جای درنگ.
    عموجان تشنه ایم تشنه ی یک قطره از مرام تو
    پاسخ:
    سلام...
    ممنون از حضورتون
    مممنون از حضورتون

    سلام

    مطلب زیبایی بود.

    خداقوت و التماس دعا.

    یا علی مدد

    پاسخ:
    سلام...
    نظر لطفتونه...
    ممنونم از حضورتون...
    علی یارت داداش
  • قلب های ابی منتظر
  • سلام
    تشکر از حضورشما

    خدا تلفن ندارد ، اما من با او صحبت میکنم
    فیسبوک ندارد ، اما من دوست او هستم
    توییتر ندارد ،  اما من او را دنبال میکنم . . .

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام..
    ممنونم از حضورتون..
    زیبا بود..
    محتاجیم به دعا
    آن کسی که همه اش گریه ی عاشورا بود
    آب می دید به یاد جگر سقا بود
    چشمایش همه شب هیأت واویلا داشت
    تا نفس داشت فقط گریه کن بابا بود
    شهادت بیمار کربلا آقا امام سجاد ( ع ) بر عاشقان آنحضرت تسلیت باد .
  • یک خبرنگار
  • سلام
    و سپاس از حضور و دعوتتون ... 
    +
    یا ابو فاضل دخیلک... :(
    پاسخ:
    سلام...
    ممنونم از حضورتون...
    یاعلی
  • فاطمه باصری

  •  الحق که به ما درس وفا داد حسین (ع) / هر چیز که داشت بی‌ریا داد حسین (ع)
    یعنی که تأملی کنید ای یاران ! / آن هستی خود زکف چرا داد حسین (ع) . . . ؟
  • فاطمه باصری
  • سلام

    عزا داری هاتون قبول حق انشاالله

    ممنونم از دعوتتون وب بسیارزیبا وپر محتوایی داریید خدا قوت
    پستون عالی بود متشکرم

    موفق باشید التماس دعا
    پاسخ:
    سلام...
    ممنونم از حضور گرمتون...
    متشکرم لطف دارید
    همچنین...
    یاعلی
    سلام خیلی جالب بود نمیدونستم کسی هم تو عالم مکاشفه این صحنه ها رو دیده ممنون از شما
  • مسیحای سبحان
  • روحی و قلبی فداک یابن امیرالمومنین یا عباس (عـ)

    سلام
    ممنون از دعوتتون
    پستتون عالی و عمیق بود....
    آن روز واقعه تا عباس (عـ) بود دل امام حسین (عـ) هم قرص بود
    وقتی که او رفت، امام حسین (عـ) به وسعت ابدیت تنها شد
    تنایی که تا ابد تسکینی بر آن نیست تا منتقم آل رسول (عجـ) رخ بنماید...
    اللهم عجل لولیک الفتح و الفرج
    پاسخ:
    سلام...
    ممنونم از حضورتون...
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی